четвртак, 9. фебруар 2017.

Kljuc igre!!!

Ja sam faktički počela da čitam odavno knjige al nisam bila svjesna nekih stvari koji se  dogadjuju, nama, mislim nisam osvjestila.Proročanstvo Celestinovo je bila moja takva prva knjiga, onda je došla Luiza , pa Ronda al da ne bi duzila htela bih reči da sam jako zahvalna Univerzumu...što eto desilo se to desilo, što ja kazem DA NAM NEKO I NESTO OTVORI OČI..


Danas pišem ovaj post iz razloga MANIFESTACIJA za novac koji mi trebao za nekih želja, a i za sina..iako je to prošlo i bio u Sloveniji, dosao sinoć na račun iz nekog razloga i to malo više od sume koje sam zacrtala..
Zato igrajte se, pa kako ovako...:

  1. Kad se igraš, osećaš se ,uistinu dobro i u tvom životu dolazi istina dobrih okolnosti.....Ozbiljnost donosi nam ozbiljne okolnosti.
  2. Život treba da je jako zabavan
  3. Zakon privlačnosti ne zna dali mi zamišljamo ili se igramo pa tako što mu dajemu  realnost igrajući se i zamišljaću...!!!
  4. Šta i da poželiš, upotrebi tvoju fantaziju, iskoristi sve moguća pomoćna sredstva, tako da tvoja igra bude zabavna, jednostavno,stvori igru.
  5. Pokušaj se kao da sve to imaš u sadašnjosti, al šta i da zamišljas, osećaj to tako da Zakonu daješ, istinski, i dobijaš kad za to dodje vreme....
  6. Ako dobiješ sa zakašnjenjem ono što si poželeo, to je za tvoje dobro,  a i trebalo je vremena da do na dodjes na istoj frekfenciji sa osećajima na kojima se nalazila tvoja želja.ko ja sad.
  7.  Kad si uzbudjen ,za nešto i kad se osećaš nevoravatno dobro, začuvaj to osećanje i tu  enegiju i zamišlaj tvoj SAN kako se ostvaruje......EPA SRETNO.....ljubim vas..sve...

     Prevela iz Engleskog  POWER knige  ROHNDA BYRNE p, pisala sam na srpskom da bi razumeli mozda ima greškice ipak nije maternji moj,,,,HVALA VAM ...💕💕💕💕💖💖💖💖

Нема коментара:

Постави коментар