субота, 11. март 2017.

ALELUJA!!!

Dragi moji ljudi, očito da sam "plavusa" ha ha.
Kao i svaki vikend pa i ovaj nasa Vesnica u našoj magičnoj grupi odredi sta bi se moglo objavljivati i mislim da je to dobro..
Al ne možete ni zamisliti šta se meni desilio....ja tako malo rešila danas više da budem na netu i čitam nešto, pa tak neke objave i sve to baš danas lagnice....
Kad stiže mi porukica na fejs moje prijateljice kaže hej otvori da vidiš porukice kad ja  pocela da vrištim i plačem od radosti, žena dobila unuka....yesss divno....suze liju ko kiša...pa, što lepo je radovati se na tudju sreću.

Još i Nikola
Takva еmocija kao ludilo...ma to je normalno.
U toku od nekolko minuta objavi nasa frendica iz Bosne , preminuo nam drug, brigadir bivše YU, ostala sam u šoku tugaaa, suze...i kazem SEBI , pa devojko normalno je to i otugovati hej...raduj se ziva si osećaš..

Počela sam ljudi moji zahvaljivati Dragi moj Bože, pa poznavala sam jednu finu duhovitu osobu...i eto bogata sam , zbog isksutva zbog ljude zbog osećaja i zbog spoznaje..
.Mozak počeo da mi radi dvesta na sat..

Sve je sa razlogom...sve su to poruke osvesćivanja, a ja LUDAČA....Zar nije ti sve pred nosa zašto čitaš knjige zašto veruješ ZP....puno zašto...epe eto ZATO.

Malo ću vas gnjaviti al menni sinulo sad kako mi dolaze zajedno...i radost i tuga

1. Bila sam zaručena , zaručnik mi preminuo na dan našeg venčanja 25 maja, na rodjendan moga tatu kojega sam se bas bas radovala na taj dan.

2.Po dugo vreme 2010 konačno moj suprug sadašnji, sa sinom zajedno uplatili u Grčku all inclusiv  tako se radovali bićemo zajedno troje, nakon nekolko dana posle toga suprugu pukla mu aneurizmu,hvala bogu ostao živ, zato što sam vjerovala sebi zahvaljivala i molila se...bilo je 28 avgusta kolovoz, VELIKA GOSPOINA....šta više reć.

3 Na dan mog rodjendana 29 aprila travanj, 2011 svekar doživljava prvi moždani udar nakon kome od nekolko dana prezivljava.(ponovo sa njim bila ja u bolnicii molila se..i njegov sin)

4.  31 maja na yaruke našeg prijatelja preminula mi svekrva...

5. Sad na 25 novembra moj suprug punio 50 godina rodjendan bili u restoranu i veselili, javili mi da mi najbolja školska drugarica preminula i danas ovo..ima još puno toga al, ovo je nešto tako malo koje su mi baš oči otvorili sve je prirodno, da se svemu trebam zahvaliti i naučiti iz toga..
ALELUUUUJA....

konačno osvesćivanje Vesna, slavi svaki trenutak ,živi ga...SAD i samo SAD!!!

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟









Нема коментара:

Постави коментар