субота, 18. новембар 2017.

Kad imate problem, onda se obracate Bogu?!!!



Procitala sam ranije n a fejsu status, koji kaze molim vas recite mi Molitvu za spasenje jedne duse i to me bas onako potaklo na razmisljanjae kad se mi obracmo Bogu, da je to jako licemerno od nas, kad imamo problem, pogotovo ako se radi o zdrastvenom probelmu ,onda se obracmo njemu i trazimo spasenje il ozdravljenje.

Uglavnom necu reci SVI, nismo vernici, al, kad imamo muku onda jesmo, e ne ide to tako dragi moji, ne.
Kad kazemo Vernici ne podrazumevam bar JA religiski vernici, jednostavno verovanje u SEBE, da mi mozemo sve al ,ipak neko je iznad nas, dali je to BOG, BUDA ALAH...nije bitno.

Kao mala volela i ne volela sam ici u crkvu al nosili me , najvise sam volela na svadbu il krstenje , kad je bilo neki parastos meni bilo jezivo, od onda ostao mi program, da, kad udjem u crkvu i kad se kadi tamjanom meni se slosi, a kod kuce ne...

Tako ja resim u svom zivot da idem u crkvi  kad ja osecam da trebam da budem sama sa svojim JA, sa svojim Bogom u mojoj tisini.

Mnogi ljudi pitaju: „Postoji li molitva koju mogu da molim, a koja će mi garantovati spasenje?“ Važno je da zapamtimo da se spasenje ne dobija tako što ćemo izrecitovati neku molitvu ili izgovoriti određene reči.

Biblija nigde ne spominje nekog ko je primio spasenje kroz molitvu. Izgovaranje molitve nije biblijski način za spasenje.
Samo trebamo ljubav.

Bog je ljubav i daje samo ljubav sve sto drugo izlazi je od nas i nase percepcije mi kaznjavamo sebe, zar nije Isus se zrtvovao za nas, nas greshnih koji ne znamo da svaki dan, nekome  nesto svesno il nesvesno, pogresimo al nikad ne zatrazimo oprost i oprostimo svom najbliznijeg ili bilo kome..Ne umemo da zahvaljujemo za ono malo sto imamo a, imamo celo BOGASTVO zivi smo.


Zato je Isus oprostio svima pa i Judi i svima ,koji su ga na biilo koji nacin predali ili se posramotili njega, on, je oprostio i rekao "Oprosti im Boze ne znaju sta cine" , to govori mnogo a, ne morate uopste biti religiski vernik, budite samo covek.

Molitva se događa samo kada postaneš svestan beznačajnosti svog postojanja, koje uopše nije bitno.

Bojiš se da bi mogao zavrediti Božje nezadovoljstvo. Možeš li da učiniš Boga nezadovoljnim? Postoji li način? Bog te neće kazniti. Ne postoji Bog koji sedi negdje na planini i kaže: "Jednoga dana, sudnjega dana, doći ću i kazniću vas."
Neće uzvratiti za tvoja dobra ili loša dela, nagraditi ili kazniti. Molitva nije ni zahtevanje od Boga: Bože, izleči me od ovoga, Bože, izleči moju nogu, izleči moje oči, izleči moj trbuh. Narušavaš sve prirodne zakone i tada dođeš Bogu da bi se izlečio.

To je uslovljavanje i zapoved, najveca molitva je ZAHVALITI se..za sve sto imamo i samo da imamo ljubav u srcu i da se ta ljubav siri, uvek kad treba oprostiti da oprostimo!!! E onda nastupa taj Blazeni MIR!!!!



Dzaba sve molitve i klecenje u Crkvi pred Ikone ako ne nosite u sebe Boga, Ljubav i Mir.


 Upozorenje: Nije za ortodoksne VERNIKE al i za Nevernike....sretno







Нема коментара:

Постави коментар