среда, 4. април 2018.

Proleta i boite

Za mene licno od moj aspekt proletta i esenta se najkoloritni godisni vreminja i nekako sponatno mi asocira na se ubavi i nezni boi koi budat budenje , radost i zivot.
Velat deka Belata boja i crnata ne se boi, na prvo mesto Belata boja e moja omilena niz celata godina, a najlesna e za kombinacija.


Boite deluvaat fizoloski, kade sto nivnoto dejstvo, se izrazuva kako smiruvacki efekt do tamo da se izvor na vozboduvanja i asocijativno
Duri deluvaat na nas oblekata koja ja nosta lugeto da odredime dali se dominantni, dali se
samouvereni,osobi od doverba i vrz osnova na nasata konstatacija nie taka i deluvame na niv.
 Tuka naucnicite ili istrazuvacite velata deka imaat i kulturosloski aspekt , koj e razlicen kaj narodite.


Kaj nekogo Crvenata boja ,predizvikuva pozitivni reakcii, kaj nekogo losi, kako boja na krvta na povreduvanje.
Crnata boja ja smetam za mnogu ekstravagantna, no vo nekoi zemmji ja smetaa za bojata na oplakuvanje zalosot i kaj nas e takov slucaj, vo Japonija belata e odraz na zalost.


Poentata na postov mi bese deka ja gledam proleta, sekoj den od rano nautro do navecer i zabelezuvam deka izobiluva so sirok spektar na kolorit, rano nautro od bleda bela zolta do svetlosino, nebo...so vecerta od temnoplavo, violetova, ponekogas crvena i portkolava boja na neboto, prekrasnotija.

Vo prirodata , parkovite, isto koloritot e prisaten, od zelnata treva, zolti cvetovi, beli roze, do crvena i roze...navistina prekrasnotija.

Lugeto se poraspolozeni, mozebi tuka glavna uloga se Soncevite denovi koi deluvaat na hormonot na sreca,pa ke gi vidite leprsavi vo ubavo zdolnista, fustancinja vo proletni nijansi, potskoknuvaat koga odat.

Roze bojata ja definiraat kako mnogu eroticna,pokraj crvenata boja, tuka e crnata, belata, dodeka sinata e smiruvacka, zelenata isti ima efekt na smirenost, violetovata e dominantna..., no nejse...koj kako gi dozivuvaat da gi batalime, naucnite istrazuvanje igrajte se so boite i uzivajte vo niv.

Godinava moden trend se kombinacija na  bela , siva i rozeva boja sto i da oblecete nema da pogresite, iako sivata boja ja smetaa boja na neodlucnost, strav..i sl..mene ne mi korespondira so mojta percepcija.
Dobredojde APRIL!!!!


Нема коментара:

Постави коментар