уторак, 20. март 2018.

Medjunarodni dan sreće!!!




Generalna Skupština Ujedinjenih Nacija proglasila je 20. mart kao datum za obeležavanje Međunardnog dana sreće, davajući značaj sreći i dobrobiti univerzalnih ciljeva i aspiracija u životima ljudi žirom sveta.

U zvaničnom saopštenju navodi se koliko je važno da ta sreća i dobrobit budu deo zakona i ciljeva.


PRIHVATITE SEBE

Istraživanja su pokazala da srećni ljudi imaju skromna očekivanja i aspiracije.

Žele ono što mogu da dobiju i ne teže neostvarivim snovima. Izbegavaju razočaranja.

- Srećni ljudi imaju realne ciljeve i zato su i srećni. Poenta je da uživate u blagodetima koje imate, a ne da k ukate. To je gubljenje vremena- kaže dr Hose De hesus Garsija, sa Univerziteta u Meksiku.


UŽIVAJTE U SVEMU ŠTO RADITE

Radite ono u čemu uživate i uživajte u onome šta radite. To je najbolji recept za sreću. Ne radite neke stvari samo zbog novca, slave, moći.

Izvor 


Dan koji neki znaju da postoji neki, ne, al ipak ovaj dan izmislil ljudi naravno, kao svaki praznik koji postoji je sinulo nekome u glavi da baš taj dan bude...Nemam ja ništa protiv toga ,nego malo sam se zapitala, dali svaki dan ne treba da budemo srećni, svaki trenutak?!!

A kad govorimo o trenutku, ja sam danas uživala u divan poj vrapca...i bila neizmerno sretna, plus danas stiglo proleće , a ja obožavam proleće i jesen...Srećicaaaaa

Epa sretni mi bili uvjek..💖💖💖


Нема коментара:

Постави коментар