среда, 24. јануар 2018.

Najbolji početak Godine " Ne zaboravljajte ko smo " !

U suštini godinu sam počela sa repostiranje, staroga posta.

Sad kad malo počnete kopati u sebe i vratite se  natrag kao u prv razred osnovne, onda vam, počinju da vam se  odmotavju trake.


Tako i ja puno kopanje po mojoj duši , zapitkivanja i kad dobijem odgovor kad ne, onda znam da nije vreme....još.


 Setim se Nil Donalda Volš, otvorim kompjuter pošto su mi u pdf-u i baš na stranicu koja nije slučjno otvorena.
Sine me zašto -odgovor na moje pitanje...pa, eto draga moja dušo baš zato.
Samo ću citirati njega u jednom delu knjigu:


Postojala je jednom jedna duša koja je znala sebe kao svetlost. Bila je to nova duša

i stoga željna iskustva. "Ja sam svetlost", govorila je. "Ja sam svetlost". Ali sve znanje o
tome i sve kazivanje nije moglo da zameni iskustvo. A u carstvu iz koga se ova duša
pojavila nije bilo ničeg sem svetlosti. Svaka duša je bila velika, svaka duša je bila
veličanstvena, svaka duša je sijala svojim sjajem Moje čudesne svetlosti. I tako je
pomenuta duša bila kao svetiljka u suncu. U središtu najvećeg svetla - čiji je deo bila - nije
mogla sebe videti, niti iskusiti sebe kao ono Ko i Što Zapravo Jeste. Desilo se da je ova
duša želela i želela da spozna sebe.


 I tako je velika bila njena žudnja da sam Ja jednom
rekao: "Znaš li, Malena, šta moraš učiniti da bi zadovoljila tu tvoju žudnju?"
"Šta, Bože? Šta? Učiniću sve!" Mala duša je rekla.
"Moraš se odvojiti od nas ostalih", odgovorio sam, "i onda moraš pozvati tamu na
sebe".
"Šta je tama, o Sveti?" upitala me je mala duša.
"Ono što ti nisi", odgovorio sam, i duša je razumela.
I tako je duša učinila, odvajajući se od Svega, odlazeći u drugu oblast. I u toj oblasti
duša je imala moć da dozove u svoje iskustvo sve vrste tame. I to je učinila. Ali, usred sve
te tame uzviknula je: "Oče, Oče, zašto si me zaboravio?"

 Kao što i vi činite u vašim najcrnjim vremenima. Ali Ja vas nisam nikada zaboravio, već uvek stojim uz vas spreman
da vas podsetim Ko Ste Vi Zapravo; spreman, uvek spreman da vas pozovem kući.Zato, budite svetlost u tami i ne proklinjite je.

I ne zaboravite Ko Ste u trenutku kada vas okruži ono što vi niste. Već slavite  stvaranje, čak i ako stremite da ga promenite.I znajte da ono što radite u vreme vaših najvećih iskušenja može biti vaš najveći uspeh. Jer iskustvo koje stvarate je potvrda o tome Ko Ste Vi - i Ko Želite Biti.Ispričao sam vam ovu priču - parabolu o maloj duši i suncu - da biste mogli bolje razumeti zašto je svet kakav jeste - i kako se neposredno može promeniti u trenutku kadase svako seti božanske istine o svojoj najuzvišenijoj stvarnosti.

 Izvor: Razgovori s Bogom prva knjiga.NEALE DONALD WALSCH

 Na vama je sad kakav klik vam dodje u glavi, iz teksta, odgovor meni je jasan.
Hvala vam što ste deo mene, nas....!!!

Нема коментара:

Постави коментар